Jeg utfordret to barselmammaer til en Tabata økt ;)

Jeg er nå i full gang med å utfordre mennesker rundt meg til en økt, fordi de fleste rett og slett ikke har sjans til å forstå hvor hard en sånn økt, og hvilken effekt den har! For å si det sånn, så klarte ikke den ene mammaen å gjennomføre den 100% (hun har akkurat begynt å trene igjen etter fødsel, så det

var forståelig), men den andre mammaen som jeg utfordret trener som bare det og er veldig sterk, men den var knallhard for henne og! Jeg tok den tidligere på morgenen før jeg kom dit 😀

Det ER så gøy å gjøre dette, og jeg føler jeg virkelig har funnet et konsept som jeg vil både skrive bok om nå og hjelpe de som føler at tidsklemma utfordrer trening i hverdagen. Det er det nå slutt på, ingen unnskyldinger når det kun er ti minutter, og jeg skal hjelpe til så godt jeg kan med å motivere og inspirere på den fronten! Enkle øvelser, og veldig effektive 🙂 Jeg er allerede i prat med et forlag, og vi er kjempe gira på boken vi skal lage! GØY! 😀

Her er økten jeg utfordret til mine to barselvenninner;

Økten;

30 sekunder på, 10 sekunder av og 3 runder.

– Hoppende utfall

– Planke med vridning

– To touch mageøvelse. Hold magen godt inne mens du gjør denne, altså stram magen under hele øvelsen, mens du strekker deg opp mot hver tå.

– Pushups. Kjør så lenge du kan på tærne, og deretter tar du på knærne når du ikke orker mer. Men ta på tærne først!

– Toetouch på en sofa, stol

Lykke til! 😀

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *