Dag 5 av “NOVEMBER-ROMPE” utfordringen! (Fortsatt mulig å slenge seg på!)

Det er fortsatt mulig å slenge seg på, det vil det faktisk alltid være, og første utfordring for dere nye, finner dere her. Så finner dere alle de andre under kategorien “Effektive treningsøkter” her 😀

Da var det dag nr 5. Har dere hatt en fin helg? Noen som føler at rompa er litt sliten etter forrige uke? Fått kjørt seg litt? 😉 Deilig!!

Denne uken kjører vi på med litt tyngre økter. Vi kommer til å bruke stolen en del, da den er med på å forme muskelen på rompa, slik at den får en fin form. Muskelen på rompa er som sagt den største muskelen vi har på kroppen, så å bruke den i mange forskjellige øvelser, gjør at du bruker absolutt hele muskelen. Og det vil vi! 😀

Idag er det bare å gjøre det samme som de andre dagene, gjøre øvelsene 5 runder. 30 sekunder på, og 10 sekunder av. Dette blir kjempe bra!! 😀

Husk å tagg #carolinesnovemberchallenge på Instagram, om dere legger ut bilder etter treningen 😀

Lykke til!

2 Comments

  1. Camilla Pedersen

    Jeg er med

    1. Hipp hurrraaaa 😀

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *