Bli med på min “NOVEMBER-ROMPE” utfordring fra idag! :D

Idag starter vi endelig en utfordring, som jeg vet mange av dere har ventet på. Og den første utfordringen vi skal igang med er rompa! Yes, den største muskelen vi har i kroppen vår. Derfor trenger den også litt ekstra oppmerksomhet for at den skal se opp, og ikke ned, noe de fleste av oss sikkert har kjent fra tid til annen 😉

Og nå tar vi tak. I hele november gir jeg dere 4 økter i uken (onsdager har dere fri), som skal få den rompa strammere, og forhåpentligvis opp og stå. Vi starter med enkle øvelser, og gjør det litt mer avansert, og hardere for hver uke.

Er dere klare?

Morgeninnleggene mine kommer også, med dagens ord, og tanker rundt det, men disse innleggene kommer da rundt lunsjtider istedet.

Dere gjør økten 5 runder, 30 sekunder på, 10 sekunder pause. Bruk Gymbos appen feks for hjelp til å legge inn intervallene til en hel økt. (Her har jeg skrevet et innlegg om både Gymboss, og en annen app jeg sverger til for å få en bedre helse. Samtidig får du hjelp til hvordan Gymboss fungerer)

Anbefaler alle å ta før og etter bilder, slik at man kan se hvordan dere gjør fremskritt for hver uke 😀

Del innlegget slik at andre kan bli med på oss på utfordringen, og tag meg gjerne på Instagram etter økten deres, med taggen “carolinesnovemberbuttchallenge”. (min instagram er @carolinewergeland.no)

Lykke til!! 😀

2 Comments

  1. Hærlig! Flott challenge! Jeg ble med nå etter to uker med bihulebetennelse. Kjørte på med denne og litt yoga og det brant i en kropp som ikke har bevegd seg så mye de siste ukene! 😉

    1. Hei Tonje!

      Så kult!! 😀 Kan tenke meg at kroppen din fikk kjørt seg, haha, bihulebetennelse er jo kraftige saker 😉 Men gøy at du hoppet i det!
      Masse lykke til! 😀
      Klem fra Caroline

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *