5 effektive øvelser for å få løftet den rompa, og strammet opp kroppen!

“Stop being afraid of what could go wrong, and start focusing on what could go right”!

Dagens ord. Jeg elsker de. De treffer ALLE! Vi alle har en eller annen frykt i oss. Mange øver på å skuffe den unna, men ofte sniker de seg på uansett om det er penger, et viktig møte, en viktig presentasjon, første dag på ny jobb, etc etc. Derfor er disse ordene kjempe viktige, og vi bør alle øve på de hver dag.

Hvor ofte fokuserer vi egentlig på hva som kan gå bra, et godt utfall, i stedet for hva som kan gå galt? Til ettertanke…

Idag gir jeg dere en av mine favoritt økter. Ikke det at jeg har gjort akkurat denne før, men det å bruke stol i en økt, er kjempe gøy. Det er variasjon, det er utrolig effektivt, og du kan enkelt trene hardt med hele kroppen.

Denne økten er selv jeg støl av idag, og jeg har gjort disse øktene i mange år nå. Og tenk; du bruker kun din egen kroppsvekt, og det tar deg kun 10 minutter 😉

Så la oss gå igang, no time to loose!

Du gjør økten 3 runder, med 30 sekunder “på”, og 10 sekunders pause etter hver øvelse. Bruk gjerne en intervall teller. Jeg bruker Gymboss appen, som er helt super.

Du trenger selvfølgelig en stol til dette, men det regner jeg med alle har 😉

Ps; wish me luck idag, skal i et viktig møte med et tv team angående øktene mine, så jeg er suuuper spent! Men ingen frykt, kun positive utfall, right? 😀

Lykke til! 😀

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *