Hvordan trene ti minutter daglig, og få resultater etter kun en uke!

Good morning 😀

Jeg skal ikke skrive så langt akkurat nå, men legger ut en innlegg rundt lunsj tider, om hvordan dine bestevenninner, kan bli dine verste fiender over natten. Ekkel opplevelse, som jeg opplever akkurat nå.

Men før det innlegget kommer, så er det tid for å dele dagens økt. For de av dere som har fulgt meg lenge, vet at disse øktene virkelig er effektive. Lesere har delt bilder, etter kun en uke, og deretter to uker, og det er så kult å se hvordan noen for enorme forandringer, mens andre får mindre. Men uansett så er det synlige resultater etter kun en uke, og med kun 10 minutters trening 4-5 ganger i uken, så er det virkelig verdt å prøve de. Det ser kanskje enkelt ut, men jeg lover deg svette, akk og stønn. Yes, kun 10 min, men det skal være tungt og, for å ha en effekt. Du blir både støl, og jeg gir dere “en god følelse” garanti etter økten! 😀

For de av dere som er helt nye, så er denne økten litt lettere å prøve først. Og for de som har gjort dette før, lykke til idag! 😀

3 runder, 30 sekunder på, 10 sekunder av.

(Til de av dere som lurte sist, så er alle mine treningsklær fra Familiebutikken.no, hvor jeg er en stolt ambassadør :D)

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *