Utfordring til alle lesere i januar! Jeg gir dere 4 uker med treningsopplegg, er dere med meg?

For et par år siden lagde jeg og min mann (personlig trener) treningsvideoer til et konsept vi skulle videreføre i Super Helse. Super X het prosjektet og var bassert på den populære treningsformen Tabatha.

Det ble dessverre ikke så populært da vi gjorde det, da de fleste ikke trodde på at denne typen trening kunne ha noe effekt. Idag, selvfølgelig, to år etterpå, har treningsformen blitt kjempe populær, og jeg satser for fullt med Super X økter igjen. Det vil også komme en bok etterhvert!

De fleste har fortsatt hele 60 minutters timer, noe som ikke har samme effekt, da Tabatha og forskningen bak Tabatha viser til kun få minutters trening, som er utrolig effektivt.

Utdrag fra Wikipedia om Tabatha: “High-intensity interval training (HIIT), also called high-intensity intermittent exercise (HIIE) or sprint interval training (SIT), is an enhanced form of interval training, an exercise strategy alternating periods of short intense anaerobic exercise with less-intense recovery periods. HIIT is a form of cardiovascular exercise. Usual HIIT sessions may vary from 4?30 minutes. These short, intense workouts provide improved athletic capacity and condition, improved glucose metabolism, and improved fatburning.”

Dette kan du lese mer om på wikipedia her!

I videoene jeg og Jepser lagde gjorde vi 6-12 minutters høy itensitetstrening. Enkle, men tunge øvelser.

Nå skal DU få lov til å teste dette i 4 uker, så du selv kan bedømme effekten. Jeg har gjort dette hvert år nå, og ELSKER at jeg kan trene 6-12 minutter og få bedre resultater enn da jeg trente timesvis før.

Tar du utfordringen?

Screenshot 2015-01-03 15.51.04Screenshot 2015-01-03 15.53.03Screenshot 2015-01-03 15.53.15Screenshot 2015-01-03 15.53.26

Vi starter på mandag og holder på i 4 uker. Du skal trene mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Onsdag, lørdag og søndag har du fri. Du må gjerne velge å trene på onsdager også, men da kan feks velge å gå en tur, jogge deg en tur, eller en annen form for kondisjon.

I tillegg til dette fronter vi detox på Super Helse sin facebook i januar! Vi oppfordrer alle til å rense kroppen en gang iblant for å hjelpe kroppen å hjelpe seg selv. Kroppen jobber på høygir i høytidene, da de fleste får i seg altfor mye av det “gode”. Kroppen har derfor godt av å kvitte seg med avfall, uten at den trenger å bekymre seg for enda mer avfall under denne tiden. Det finnes mange måter å detoxe på, de harde intensive, eller de som går over litt lengre tid og da i mildere form.

Jeg har laget et detoxprogram, som du kan få for kun 69 kr, med oppskrifter og alt du måtte trenge av informasjon. Denne kommer godt med til treningsopplegget. Ønsker du denne planen kan du sende en mail til caroline@super-helse.no.

Husk at hver kropp er unik, så kjenn etter i kroppen din, lytt til den og ta ting i det tempoet du kjenner at er riktig.

Min anbefaling daglig er å alltid starte dagen med et glass lunkent vann (bland halvparten av glasset med kaldt og fyll på med kokt vann) med sitron. Skyll dette ned og ta deretter en shot med hvetegress og skyll det ned med algetabletter. Dette booster kroppen din, renser gjennom dagen, og tilfører den enorme mengder med næring: Næringen vil gi deg energi og bedre resultater innen trening. Vi har startpakker til knallpriser i nettbutikken vår, som alle har råd til. Dette er vår visjon; at alle skal ha råd til å kunne spise sunt. Og dette er det du trenger daglig for å få en bedre helse, kombinert med et sunt kosthold. Du VIL merke forskjell, I promise:-)

Ønsker du startpakken, kan du gå inn her 🙂 Du finner også gode videoer om produktene om du ønsker å vite mer <3

Små forskjeller kan gi ENORME resultater! 🙂

Er dere med på treningsopplegget til mandag? Helt gratis får dere treningsvideoer, som veileder dere gjennom en 12 minutters treningsøkt.

Lykke til! 🙂

Screenshot 2015-01-03 15.47.04

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *